Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Сторінка психолога


6. Намагайтесь вислухувати розповіді дітей до кінця, не перебиваючи їх. Обговоріть ці події, проаналізуйте свою і дитячу думку, виробіть спільні шляхи до розв’язання різних проблем. Будьте порадником і наставником дитини у всіх питаннях і проблемах.
7. Обов’язково надавайте посильну допомогу школі (квіти, озеленення, оформлення кутків, класу, ремонт приміщення, участь у концертах, зборах).
Що повинен знати школяр, ідучи до школи:
1. Домашню адресу, телефон, адресу школи.
2. Місце праці батьків, їх посади.
3. Шлях від школи додому і назад.
4. Знати й виконувати правила дорожнього руху, вміти поводити себе на вулиці в школі.
5. Відкривати й закривати двері квартири.
6. Чітко відповідати на запитання дорослих.
Домашнє завдання батькам
1. Розкажіть дитині про свій родовід ( прадіди, прабабусі, родичі);
2. Намалюйте разом родовідне дерево, розмістіть на ньому фотографії.
3. Відвідайте з сином чи донькою могли ваших предків, родичів, родичів, розкажіть їм про них, впорядкуйте могили, посадіть квіти.
4. Доберіть разом з дитиною до кожного режимного моменту образний віршик, прислів’я, приказку, використовуючи їх під час вмивання, прибирання, приготування їжі _______________
5. текст, про себе, чи вголос, чи переказує зміст прочитаного, скільки разів, чи швидко запам’ятовує, забуває вивчене які предмети даються їй легко, які важко, які потребують допомоги?
6. З’ясуйте в співбесіді з дитиною, які предмети їй подобаються, які дуже цікаві для неї. Порадьтеся з вчителем по цікавому предмету, як можна викликати інтерес до навчання.
7. виявіть природні здібності дитини, її нахили, інтереси, хобі. Разом складіть програму розвитку і вдосконалення тих задатків, стежте за дотриманням плану, цікавтеся ним щоденно, підтримуйте.
8. Спробуйте визначити тип темпераменту дитини, враховуйте особливості її поведінки в спілкуванні з нею. (Ви маєте знати, коли і де можна сказати дитині не завдаючи їй психологічної та моральної школи). Тоді можете розрахувати та взаєморозуміння і хороші стосунки.
9. Передплатіть для дитини дитячу газету чи журнал, регулярно просіть переказати прочитане, обговорюйте, аналізуйте вчинки, поведінку, слова людей, друзів, товаришів, сусідів, знайомих, ведучих телепередач, акторів.
10. Розподіліть між членами сім’ї постійні домашні обов’язки й завдання, обговорюйте їх виконання, фінансовий стан сім’ї, доходи і витрати.
11. Вивчіть і визначте свій тип авторитету для дітей (за Макаренком), його позитивні й негативні сторони, активізуйте самоконтроль.
12. Придивіться, як ваша дитина спілкується з дорослими, ровесниками _________________________________ завжди ви праві?
13. Чи добре знаєте ви друзів вашої дитини, їхні родини? Як діти проводять дозвілля? Чи відпочиваєте ви на природі?
14. Чи знаєте ви мрії і плани вашої дитини на майбутнє? Чи схвалюєте її вибір професії, її думки про сім’ю, родину, сімейні свята, відпочинок?
15. Чи можете ви назвати себе помічником, наставником, вихователем дитини?

Рівень готовності дитини до школи

(тест для батьків)

 


 


Чи хоче ваша дитина йти до школи?
Чи приваблює вашу дитину в школі те, що вона там багато про що довідається і їй буде цікаво вчитися?
Чи може ваша дитина самостійно займатися якою-небудь справою, що вимагає зосередженості, протягом 30 хвилин (наприклад, працювати з конструктором)?
Ваша дитина у присутності незнайомих почувається вільно, не закомплексовано?
Ваша дитина вміє складати за малюнком розповіді, не коротші 5 речень?
Чи може вона розповісти напам’ять декілька віршів?
Чи вміє змінювати іменники за числами?
Ваша дитина вміє читати складами або, що краще, цілими словами?
Чи вміє вона рахувати до десяти і у зворотному напрямку?
Може вирішувати прості задачі на віднімання або додавання одиниці?
Має тверду руку (упевнено тримає олівця тощо)?
Любить малювати й розфарбовувати картинки?
Чи може ваша дитина користуватися ножицями і клеєм (наприклад, робити аплікації)?
Може зібрати розрізаний малюнок із п’яти частин за одну хвилину?
Знає назви диких і домашніх тварин?
Може узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом «овочі» помідори, моркву, цибулю)?
Чи може ваша дитина працювати самостійно – малювати, збирати мозаїку тощо?
Може розуміти й точно виконувати словесні інструкції?

Результат тестування залежить від кількості позитивним відповідей («так») на питання тесту. Якщо їх:
15-18 балів – дитина цілком готова до школи;
10-14 балів – дитина багато чого вже вміє, та слід звернути увагу на зміст тих питань, на які ви відповіли «Ні». Саме він підкаже вам, над чим потрібно попрацювати;
9 та менше балів – необхідно звернутися до спеціалістів, дитина потребує значної уваги й роботи з нею.

Прийом дітей до дошкільного закладу проводиться завідуючим протягом календарного року (при наявності місць).

 

0628655
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередній тиждень
За місяць
Попередній місяць
Загальна
75
118
396
626760
2415
1809
628655

Ваш IP: 44.197.238.222
Дата: 2024-03-29 09:06:31
Счетчик joomla
МОН України
Управління освіти
Інфо-центр
Освіта Рівненщини
Сайт педагогів-виховників
МОН України
Реєстрація в ДНЗ
Національна дитяча гаряча лінія